Axşamlar evdə gündəlik işlərimi bitirdikdən sonra bir qədər boş vaxtım qalır və həmin vaxtı daha fərqli keçirmək üçün internetdə yeni seçimlər axtarıram. Hər gün eyni qədər vaxtım olmadığı üçün bəzən qısa, bəzən isə daha uzun müddət istifadə edə biləcəyim variant mənə daha uyğundur. Azərbaycanda belə seçimlər arasında qərar verərkən mobil telefonda rahat işləməsi, səhifələrin tez açılması və interfeysin sadə olması ilə yanaşı, istifadəçi rəylərində hansı detallara diqqət etmək daha faydalıdır?
23 vistas

Vi un meme en Facebook sobre un pescador que atrapaba basura en lugar de peces, y en los comentarios hablaban de este juego. Me dio curiosidad ver de qué trataba la temática porque me gusta la pesca en la vida real. Clickeé y caí en https://playfortunajuegos.com/big-bass-bonanza/ donde explicaban las mecánicas del pescador. El humor argentino en los comentarios me hizo entrar, la verdad. Estaba en una racha de pérdidas fea, ya no quería girar más rodillos. Probé el modo demo y luego pasé a dinero real, logrando que el pescador juntara todos los peces dorados en la ronda de spins. Fue una pesca milagrosa que me devolvió todo.